Inimlik lugu keset Kreeka kriisi: nutvale pensionärile saabub abi Austraaliast

Inimlik lugu keset Kreeka kriisi: nutvale pensionärile saabub abi Austraaliast

Kolmandal juulil pildistas AFP fotograaf Thessalonikis panga ees maas istuvat nutvat pensionäri, kellel ei õnnestunud neljast järjestikusest pangast naise nimel välja võtta lubatud 120 eurot pensioni.

Südamlik pilt levis kogu maailmas kui kulutuli ja ajakirjanikud kirjutasid mehest eraldi lugusidki, kus mees kirjeldas, kuidas ta murdus, sest «ta ei suuda taluda, et tema riik on sellises hädas».«Ma olen sellest rohkem löödud, kui enda isiklikest probleemidest,» ütles Giorgos Chatzifotiadis (77) AFP-le.

Ta kirjeldas, kuidas nii tema kui ta naine töötasid mitmeid aastaid Saksamaal kivisöe kaevanduses ja valukojas, nagu ka paljud teised Põhja-Kreekas elavad inimesed. Ning just Berliini, keda süüdistatakse liigse kasinuse nõudmise tõttu Kreeka hädades, saadabki ta naise pensioni.

«Ma näen oma kaaskodanikke sente kerjamas, et saia osta. Ma näen üha enam enesetappe. Ma olen tundlik inimene. Ma ei suuda oma riigi olukorda taluda,» rääkis ta. «Euroopa ja Kreeka on teinud vigu. Me peame leidma lahenduse.»

About Kristjan

Defitsiidi terrorismi vastase pataljoni eriüksuslane (finantsignorantsuse vastu võitlemise osakond). Treening: MMT, postkeinsism, Tartu Ülikool Majandusteadus
This entry was posted in Estonian. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

