Donald Trump’s wild idea about dealing with debt may be here sooner than you’d think

Donald Trump’s wild idea about dealing with debt may be here sooner than you’d think

….In Europe, the prohibition of financing deficits with central bank-printed money is enshrined in law. All EU member states are forbidden from engaging in the practice. However, the Bank of England may be allowed to go ahead, if the need ever arises, should voters opt for Brexit on June 23…..

Minu arvates näeme me praegu teatavat revolutsiooni, vanad kaanonid kukuvad kokku, poliitiline eliit kaotab oma legitiimsust. Isegi IMF-lt tuleb juba neoliberaalset kasinust hurjutavaid kirjutisi. Trumpi kohta on raske midagi öelda, muutused on tõenäolisemad kui teiste kandidaatide puhul minu meelest. Ma mõtlesin ka Bernie Sandersi üle ja siis mõtlesin kõikide nende ebaõnnestunud vasakpoolsete üle poliitikas. Ma ei mõtle mitte, et nende karjäärid oleksid ebaõnnestunud, nad on ideeliselt pankrotis. Bernie puhul hirmutab mind see, et tema “revolutsiooni” peavad olema kaasatud sajad tuhanded inimesed. Ta on ise seda öelnud. Kuna see enne on eriti hästi töötanud? Võib olla ma solvan kedagi, aga OWS muutus ju kambaks lällajateks. Võin eksida ja võib olla on võimalik “grassroots movement”, mis aastaid suudab funktsioneerida, aga mina sellesse ei usu.

About Kristjan

Defitsiidi terrorismi vastase pataljoni eriüksuslane (finantsignorantsuse vastu võitlemise osakond). Treening: MMT, postkeinsism, Tartu Ülikool Majandusteadus
This entry was posted in English, Estonian. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

