Trump ja Bannon

Trump on enda adinistratsioonis peale Steve Bannoni lahkumist ümbritsetud ainult globalistide poolt. Rassismi juttude tõeliseks ajendiks on see, et Trump on olnud globaliseerumise vastane.

Praegune seoses Charottesville’ga toimunu ja meedia spinn, et Trump ei mõistnud natse hukka, sarnaneb kampaania aegse meedia spinniga, kui väidetavalt David Duke kiitis Trumpi kandidatuuri. Trump on kordvalt halvustavalt rääkinud David Duke’st. Peavoolu meediat aga ei takistanud see korduvalt küsimusi esitamast Trumpile seoses David Duke’ga ja arvamusartikleid ketramast, kus väideti, et Duke toetab Trumpi ja Trump ei mõista Duke’i hukka.

Antud olukorras on antifa ja natsid ühe perse kaks kannikat. Ma olen ise USA-s natside rallit näinud ja mingit vägivalda seal polnud. Natside üritused pole just igapäevased USA-s, aga kõikide presidentide ajal on toimunud natside rallid. Antifa aktiviseerumine on viimase aja nähtus ja kui ma tean kümneid natside üritusi, mis pole vägivaldselt lõppenud, siis antifa kohta ma sama öelda ei saa. Ma ei tea ühtegi vägivallatut üritust, kus oleks olnud antifa. Võib olla on neid olnud, aga mina lihtsalt ei tea. Kui Trump mõistis hukka mõlemad pooled, siis oli tal minu arvates õigus. Ma küll ei tea päris täpselt, et mis Charlottesville’s juhtus, kuid kaldun arvama, et vägivalda poleks olnud, kui poleks olnud antifad.

Võib olla on minu järeldused ennatlikud, aga arvan, et Trump on liiga nõrk. Ma pean tema presidentuuri läbikukkunuks.

About Kristjan

Defitsiidi terrorismi vastase pataljoni eriüksuslane (finantsignorantsuse vastu võitlemise osakond). Treening: MMT, postkeinsism, Tartu Ülikool Majandusteadus
Rubriigid: Estonian. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar

